21. januar 2011

Oppbevaring av puncher

Er så fornøyd!!! Min snille svigerfar har snekret en sak for meg til å oppbevare punchene mine... Den har hjul, og kan derfor snurres enkelt rundt for å finne akkurat DEN punchen jeg trenger. Lokket på toppen kan taes av, og oppi kassen kan det oppbevares uendelig mye stæsj!

Er sååå happy for denne; nå mangler det bare nytt vindu i mitt kommende scrapperom, så er det igang med maling av vegger, gulv og tak - og vips så kan jeg flytte alle tingene mine dit!

6 kommentarer:

  1. O hildrande du den var kul! Gratla med ny punch oppbevaring og kommende scrapperom.

    SvarSlett
  2. Gratla så mykje. Gleder meg til å se den i real life:)

    SvarSlett
  3. Har linket til blogggen din i min bloggliste

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. denne var bare super :) så kul og smart den var :) god tur til London:)

    slettet forrige innlegg pga skrivefeil :)

    SvarSlett
  6. denne var jo bare fantastisk! Gleder meg til å se flere av alle punchene dine :)

    og selvfølgelig alt det fine du lager

    SvarSlett